Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سامانه Dina Help Desk سامانه Dina Help Desk

تولید محتوای سئو شده

معرفي سامانه Dina Help Desk

معرفي سامانه Dina Help Desk 
نرم افزار Help Desk دنيا با توجه به الگوي ساختاري ITIL امكانات و ماژول هاي كاربردي خود مي تواند به خوبي مشكلات موجود در شبكه را شناسايي و پشتيباني كارمندان ، پرسنل و حتي نمايندگي ها و شعبات مختلف را آسانتر كند . اين نرم افزار با دردست داشتن تكنيك ها و تئوري هاي سودمند و مبتني بر دانش فناوري اطلاعات، قدم هاي موثر تري را جهت همراهي و ايجاد پشتوانه ي نرم افزاري براي كارشناسان و متخصصين كشورمان بر مي دارد.

 


Help Desk دينا انتخاب هوشمندانه مديران ارشد و مهندسين جامعه فناوري اطلاعات

 


 
وجود سطح كلاني از دستگاه ها ، كامپيوترها ، تجهيزات شبكه به همراه نيازمندي سازمان به مديريت چرخه حيات آنها در سيستمي مدون و يكپارچه حقايقي از اين دنياي جديد است كه هميشه همراه كارشناسان و مديران ارشد بود است كه با ارائه يك سيستم يكپارچه Help Desk دينا مي‌توانيد بر بستر وب و موبايل آمار جامعي از موجوديت هاي يادشده را به همراه رضايت كاربران و مالكين آنها هميشه همراه داشته باشيد.

 

ويژگي هاي منطبق با چارت سازماني
سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسي به تمامي موجوديت هاي سازماني نظير كاربران ، دارايي ها، و مديريت رخدادها و وفرايند هاي وابسته به تمامي موارد مذكور در حوزه فناوري اطلاعات طراحي و پياده سازي شده است از اين رو يكي از قابليتهاي كاربردي سامانه اجرا و پياده سازي آن روي بستر چارت سازماني و تنظيم گزارشات و عمليات سيستم منطبق بر حوزه اختيارات كاربران در سطوح و طبقه بندي هاي مختلف نظير منطقه ، شعبه ، نمايندگي و... مي باشد كه با توجه به اين قابليت با خيالي آسوده از انحصار اطلاعات سازماني خود در طبقات متنوع سازماني ميتوانيد آن را مورد استفاده قرار دهيد .
 

 


فرآيند همكاري ما
ارائه ي دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوري و آنلاين ، پشتيباني و مشاوره قبل از خريد

 

 


 

بهره مندي از سيستم واكشي چارت سازماني منطبق بر ساختار اكتيودايركتوري.



بهره مندي از سيستم مديريت و مونيتور مغايرت هاي سخت افزاري كامپيوتر ها.

 

 


ثبت و مديريت كاربران و مالكين سيستم تجهيزات.



بهره مندي از فرم ساز هوشمند.



بهره مندي از سيستم مديريت فعاليت شركت هاي پيمان كار و كاربران پيماني.



بهره مندي از گزارش قطعات كامپيوتر ها نظير RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.



استانداردسازي فرايندها
يك مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تكنيك هايي است كه منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدينا با توجه به الگوي ساختاري ITILامكانات و ماژول هاي كاربردي خود را با افتخار در اين زمينه در اختيار متخصصان و فرهيختگان كشور قرار داده است تا بتوانند گام هاي موثري در راستاي نيازمندي هاي خود بردارند.

ويژگي هاي كليدي سامانه Help Desk دينا
 
سهولت در دسترسي و حل مشكلات در سريع ترين زمان ممكن همواره دغدغه مديران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدينا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تكنيك ها و تئوري هاي سودمند و مبتني بر دانش فناوري اطلاعات، در اين راستا قدم هاي موثر تري را جهت همراهي و ايجاد پشتوانه ي نرم افزاري براي كارشناسان و متخصصين كشورمان بردارد.
 

سرعت در پردازش و توليد گزارشات
...

كانورت و ايمپورت داده ها با چند كليك ساده
...

رعايت و به كار گيري راهكارهاي ITIL
...

ارتباط با سامانه هاي ميزبان از طريق وب سرويس
...

 
سازگار با تمامي مرورگرهاي رايج و پلتفرم هاي سخت افزاري
سامانه جامع Help Deskدينا با داشتن ظاهري جذاب و كاربر پسند همراه هميشگي شما در ارسال و بازبيني درخواست هايتان خواهد بود . با استفاده از اين ابزار به راحتي در هر مكان و زمان قادر خواهيدبود درخواست هاي خود را ارسال ، بررسي و حتي ارجاع دهيد كه با توجه به سرعت عملكرد شما در رسيدگي به درخواست ها بسيار موثر خواهد بود.

 

 

سامانه Dina Help Desk كه با نام نرم افزار Help Desk نيز شناخته مي شود يكي از بهترين و كامل ترين مجموعه هاي نرم افزاري براي دسترسي به تمامي موجوديت هاي سازماني نظير كاربران ، دارايي ها، و مديريت رخدادها و فرآيندهاي وابسته در شبكه هاي سازماني و اداري است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از اين نرم افزار باعث مي شود كه فرايندهاي پشتيباني و مديريتي شبكه هاي رايانه اي آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/10 ساعت: ۱۱ توسط:seo2023 :